Чимало українців, коли приходять в магазин за продуктами або іншими товарами, приємно здивовані, коли виявляють, що потрібний товар коштує в два рази дешевше або і зовсім має гарну знижку, яка чітко "викарбувана" на жовтому або червоному ціннику. У такі моменти дехто відчуває себе успішним представником споживчої ланки.

Але насправді, все не так райдужно, як могло бути, адже маркетологи навчилися маніпулювати покупцями за допомогою жовто-червоних цінників, які впливають на покупців гіпнотично: побачивши їх, люди поспішають придбати товари. Бери більше, плати менше!

Супермаркет, фото: Getty Images
Супермаркет, фото: Getty Images

А тепер відповідь на питання, чому цінники роблять саме таких кольорів? А все дуже і дуже просто: спочатку так робили просто для того, щоб привернути увагу покупця до вигідної пропозиції.

Однак з часом, коли покупці вже звикли до цього, маркетологи почали таким чином приваблювати до того, чи іншого товару, який і зовсім не має знижок. Хоча на підсвідомому рівні нам здається, що це супер знижка і ось вже рука, зрадницьки, тягнеться за товаром з червоним цінником.

Популярні новини зараз
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Показати ще

Нагадаємо, Знай.uа писав, що продуктовий кошик подорожчає в Україні.

Також Знай.uа повідомляв, що гіпермаркет Метро відправив покупцеві гниль.

Нещодавно Знай.uа передавав, що в Івано-Франківську з'явилися небезпечні лимони з Туреччини.