Під час
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа даними фахівців Prom.ua на початку пандемії українці активно скуповували медичні маски, респіратори і антисептики. За один тиждень попит на ці товари виріс у 3 рази.
Крім медтоварів більше, ніж зазвичай купували зоотовари, побутову хімію та товари повсякденного користування. Ще замовляли шини, щоб встигнути змінити зимову гуму на авто, і матеріали для ремонту і будівництва.
Через місяць ажіотаж навколо масок і захисних засобів помітно спав. В результаті в топ-5 категорій онлайн-покупок увійшли техніка та електроніка, товари для будинку й саду, одяг і взуття, спортивні товари, а також дитячі товари.
Крім того, навесні сукні та туфлі замінили спортивні костюми, кросівки і кеди, а також зручний одяг для дому: піжами, халати, майки, футболки. На це користувачі мережі витрачають близько 570 грн.
Для поліпшення ефективності і зручності роботи вдома, українці також купували навушники і гарнітури, дисплеї і тачскріни, монітори, чохли і захисні плівки для смарфонів. Середній чек становить 640 грн.
До речі, українці на самоізоляції стали на 26% більше купувати товари для дозвілля та хобі, а також дитячі товари: картини за номерами, пазли, дитячі конструктори, пряжу, все для шиття і так далі. В інтернеті на це витрачають від 280 до 500 грн.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо,
Як повідомляв портал Знай.uа,
Також портал Знай.uа писав, що