Українець поскаржився на проблему з підтримкою ПриватБанку, в якій неможливо отримати рішення своєї проблеми або консультацію, тому що дуже складно додзвонитися.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідна скарга була розміщена на сайті "Мінфін".
Варто відзначити, на поганий зв'язок нерідко останнім часом скаржаться інші клієнти Приватбанку. Українці пишуть в мережі про те, що їм доводиться по півгодини чекати зв'язку з оператором, щоб поговорити з живою людиною і вирішити своє питання.
"Привіт, в даному випадку, я буду писати не про конкретний відділення банку, а про зв'язки з баком в принципі за допомогою телефону. Додзвонитися не можливо, в незалежності від часу та дня тижня. Максимум — це відповідає робот, потім перемикають на оператора — співробітника. Але проблема в тому, що кожен раз повідомляється, що всі оператори зайняті. Предлогают натиснути здається «цифру 1», і вам передзвонить оператор, коли буде. вільний. Тільки от ніхто не передзвонює. Я дзвонила, щоб дізнатися, яке відділення я зможу відвідати в нинішню суботу. Те що я змогла, це просто вести в карту отления банку мені вибилися, де робочий день і до якої години. Але коли я приїхала, виявилося, що закрито, я поїхала ще кілька "відкритих" відділень, як мені вказали", - обурюється клієнт.
У підтримці Приватбанку відповіли на скаргу і пояснили, що можливо її звернення сталося в пікові години навантаження на операторів, а актуальна інформація про роботу відділень розміщена на сайті.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, ненависні ліміти на грошові перекази можуть збільшити до 25 тисяч.
Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк жорстко закриває рот незадоволеним клієнтам.
Також Знай. ua писав, що українець влетів на гроші в Приватбанку.