Стало відомо, що у Тернополі в одному з популярних супермаркетів Novus навчилися дурити покупців навіть через касу самообслуговування. Про це розповіла місцева мешканка на сайті Otzyv.ua.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Так, за словами жінки, вона завжди розплачується на касі самообслуговування та ще жодного разу термінал її не обманював. Покупниця розповіла, що деякі операції не можна зробити без втручання чергового касира, чиїми послугами їй і довелося скористатися на цей раз. Українка попросила працівника супермаркету зробити знижку на певний товар, проте замість цього він пробив його два рази.
Також вона зазначила, що за поведінкою чергового касира було помітно, що дана ситуація їм знайома.
В результаті, працівник супермаркету Novus нахамив покупниці та спихнув провину на термінал на касі самообслуговування.
"Сьогодні мене просто обдурили.Завжди розраховуюсь в касі самообслуговування.Там є операції, на які треба покликати чергового касира.Сьогодні касир на сумі 267 грн обдурив мене на 100 грн.Такий помічник.Будьте уважні.По поведінці працівників, замітно, ситуація їм знайома.Хто уважний, тому гроші віддають, хто, ні-допомагає покривати їм збитки.Осад від обслуговування препаршивий.Касир досить, що обдурили мене, ще й хамила", - поскаржилася жінка.
Також на доказ своїх слів покупниця прикріпила фото з чеками.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, що жителі Харкова скаржаться на неякісне молоко, термін якого ще не встиг закінчитися, а воно вже виявилося зіпсованим.
Як повідомляв портал "Знай.ua", в армійській їдальні наших захисників годують супом з тарганами.
Також "Знай.ua" писав, що в супермаркеті "Фора" продавці магазину запропонували 10-річній дитині зіпсовану ковбасу. Можна тільки здогадуватися, як цей продукт може зашкодити дитячому організму.