Державний банк ПриватБанк звинуватили в тому, що він допускає великі операції з кредитними картками вночі без підтвердження самого клієнта і не несе ніякої відповідальності за втрачені гроші. Про це стало відомо завдяки повідомленням незадоволеного клієнта банку з назвою "де ваша служба безпеки" на порталі Minfin у розділі " для відгуків.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"6.07.2020 року вранці про 7:45 я зайшовши в прива24 і перевіряючи свої рахунки побачив що з моєї кредитної карти зникли кредитні кошти а саме близько 45000грн, гроші почали викрадати з 4:00 тобто коли я спар і при цьому всьому ніяких смс і підтверджень з кодами про рух коштів ненадходило! Після чого я звернувся на 3700 і заявив що я ніяких операцій не провівши з переказу кредитних коштів і сказавши щоб кредитну картку заблокували та прийняли заяву про шахрайські дії щодо кредитних коштів, а також на їх повернення, хоча до цього моменту всі кошти вже були переведені невідомою особою у невідомому мені напрямку", - описує чоловік свою ситуацію.
Клієнт банку підкреслив, що він ніколи нікому не розголошував конфіденційну інформацію і не втрачав ні телефон, ні кредитну карту.
"Після звернення на 3700 для заблокування і повернення кредитних коштів я звернувся до найближчого відділення приват банку в службу безпеки на що там відповіли що викрадені кошти це не їхня проблема моя, після чого я подавши заявку на 3700 в службу безпеки приват банку що розібрались в моїй справі! В подальшому в цей же день звичайно звернувся в поліцію з заявою про шахрайство і викрадення коштів, тобто зреагував оперативно і зробив все що від мене залежно", - обурюється чоловік.
За словами клієнта зараз йде слідство, однак банк відмовляється повертати вкрадені гроші і навіть не заморозили кредит, тобто будуть нараховуватися відсотки.
"Навіть при тому що у телефонному режимі спілкуючись з службою безпеки вони сказали що мене визнали потерпілим, але тоді чому всі відповідальність вони хочуть покласти на мене коли я ні в чому не винен! Спілкуючись і оббиваючи пороги я тільки чую одне це їхні дурні повторювальні завчені фрази і більше нічого! Питання навіщо такий банк у якого ніякої безпеки і ніякої гарантій збереження власних чи кредитних коштів!", - обурюється клієнт.
При цьому у банку стверджують, що не мають можливості повернути гроші, так як вони пішли в інший банк.
"Рекомендуємо звернути до підтримки банку отримувача та проінформувати, що зтикнулися з шахрайством. Ми певні, що банк емітент картки, як і ми, дотримується політики нульової терпимості до шахрайства і всіляко допоможе за вашим зверненням владнати ситуацію з отримувачем. Вкотре нагадуємо, що для того, щоб убезпечити себе від шахрайства, в жодному разі не передавайте персональні дані третім особам", - прокоментували в банку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, у Дніпрі натовп пенсіонерів взяла штурмом ПриватБанк, що відбувається.
Як повідомляв Знай. ua, "ПриватБанк" загнав пенсіонерів в глухий кут, картки виявилися непростими.
Також Знай. ua писав, що в Приватбанку забирають гроші на кредит без згоди.