Державний банк ПриватБанк відмовляється повертати його гроші, платіж за якими був відхилений. Про це написав незадоволений клієнт у своєму відгуку.

За його словами, його платіж відхилили через неправильних реквізитів і гроші на рахунок не повернули. Його відповіді щодо паспортних даних банк вважає неправильними і тримає кошти у себе.

"У зв'язку з неправильними реквізитами, мій відхилений платіж банком, але не повернуто мені на карту. При зверненні на 3700, мені задають уточнюючі питання, на які я відповідаю нібито не правильно. Одне з питань — це місце проживання, власне на нього я і відповідаю не правильно. У банку існує віртуальна анкету, відповіді в якій не зрозуміло якої давності… тобто, відповіді за паспортом банку не влаштовує. Людина, який 10 разів переїжджав повинен вгадувати, що ж там зазначено в анкеті… паспорт для банку вже не документ… при зверненні для актуалізації даних, мене відправляють у відділення банку", - каже клієнтка.

Вона зазначила, що зараз не має можливості через стан здоров'я відвідати відділення банку і до того ж в країні карантин.

"Можливості актуалізувати дані у режимі онлайн у банку не існує. Жоден оператор не зміг врегулювати питання і запропонувати мені альтернативу у вирішенні питання. Крім операторів, каналів зв'язку з банком немає… не можливо ні з юристами зв'язатися ні з ким з керівництва, хто уповноважений вирішити подібний конфліктне питання… мною подана скарга…", - пише клієнтка.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

У банку спробували дати відповідь і сказали, що з клієнтом зв'язувався співробітник Приватбанку, а користувач дала неточні дані при ідентифікації як клієнта.

"На жаль, Ви назвали неточні дані при ідентифікації вас як клієнта, тому в цілях вашої фінансової безпеки спеціаліст був змушений здійснити дані дії. Ви можете звірити дані і провести їх актуалізацію в найближчому відділенні банку. Що стосується інформації по руху коштів, то власник картки може ознайомитись з нею у виписці, зайшовши до свого акаунту Приват24", - відповіли в банку.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, "ПриватБанк" загнав пенсіонерів в глухий кут, картки виявилися непростими.

Як повідомляв Знай. ua, гроші українців в Приват24 опинилися під прицілом шахраїв.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк звинуватили у відсутності безпеки і гарантій.