Державний банк ПриватБанк звинуватили у відмові в обслуговуванні. І клієнта відправляли то на гарячу лінію, то до керуючої, якої не було на місці. Незадоволений відгук українець залишив на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
" 20.08.2020 вистоявши 40 хвилинну чергу підійшов до фахівця для заміни карти для виплат (термін виходить в даному місяці). Спеціаліст сказав щоб я дзвонив на гарячу лінію, тому що банк не хоче мати зі мною справу, це ж підтвердили і на гарячій лінії. Пояснень: з якої причини мені не повідомили (керівництво не зобов'язане). У той же день я списався з консультантом Михайлом, який пояснив що мені необхідно підійти до керуючої (вона тільки може видати нову зарплатну карту) або виписати універсальну карту", - стверджує клієнт.
На наступний день чоловікові довелося більше години чекати у відділенні для зустрічі з керуючою, проте її не виявилося на робочому місці.
"Консультант мені повідомила, щоб я зняв всі гроші і закрив зарплатний рахунок і шукав собі новий банк. 5 років тому (приблизно) Приватбанк заморозив, а потім і обнулив кредитні кошти на картці Універсальна (без пояснень). Висилав кредитну історію, давав запит на відкриття ліміту кредитної картки, при цьому маючи стабільну роботу. Керівництво Приватбанку, з якої причини ви займаєтеся свавіллям?",- пише обурений клієнт.
У Приватбанку дали суху відповідь про те, що ситуацію клієнта вже розглядають фахівці.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадавши, Нова Пошта і ПриватБанк припинили "існування", українцям радять приготуватися.
Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк підклав свиню українцям під час пандемії.
Також Знай. ua писав, що українцям, які відмовилися від Туреччини і Єгипту ПриватБанк заплатить подвійний "бонус".