Державний банк ПриватБанк звинуватили в блокуванні рахунків фірми без причини і як наслідок люди не можуть отримати відпускні і зарплати. Незадоволений відгук клієнт залишив на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
" 20.06.2020 Директора підприємства запросили у відділення для актуалізації даних, а 25.08.2020 заблокували рахунки, пояснюючи це тим що йде перевірка актуалізації даних. Це спричинило в свою чергу неможливість вчасно виплатити відпускні співробітникам підприємства і видати грошові кошти для відрядження. При зверненні до відділення менеджери розводять руками і радять звернутися на гарячу лінію. На гарячій лінії все ретельно записали і сказали чекати дзвінка. Вже третій день чекаємо дзвінка, а рахунки заблоковані. Як можна вплинути на дану ситуацію? Виходить замкнуте коло. Підприємство не нове і рахунки відкриті давно", - пише клієнт.
У банку постаралися дати відповідь, проте лише відбулися формальними фразами.
"У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини у сфері банківської діяльності. За даними, що залишені у відгуці, на жаль, ми не бачимо у вас компаній, за якими ви є представником. Ми написали в приватні повідомлення, щоб перевірити, про яку ситуацію та компанію йде мова.",- сказано в повідомленні.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадавши, ПриватБанк звинуватили в Залізному цинізмі до клієнтів.
Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк не повертає гроші за авіаквитки через карантин, клієнти в розпачі.
Також Знай. ua писав, що клієнти ПриватБанку масово скаржаться на проблеми при оплаті комуналки.