Державний банк "ПриватБанк" останнім часом став справжнім плацдармом для критики, яку генерують його ж клієнти. Так, один з нещодавніх випадків показав, що під час поповнення картки на велику суму, від декількох тисяч, банкомат фінустанови може "з'їсти" велику несанкціоновану комісію.

Читайте Знай в Google News!

Про це стало відомо завдяки історії незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на сайті Minfin в розділі для відгуків.

Відгук незадоволеної клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеної клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin

"ПриватБанк намагається мене обдурити і виставити ідіотом!!! Позавчора я вносила оплату через термінал самообслуговування. Внесла 4300грн, а термінал зарахував тільки 4100грн, а 200 грн не зарахував. Я пішла від терміналу і була впевнена, що це технічний збій і мені 200грн повернуть на карту. З даною проблемою звернулася до служби підтримки. Мені обіцяли розібратися і повернути на карту 200грн, але тепер пишуть, що у них немає збоїв в роботі терміналу і гроші мені не повернуть. Як тепер довести, що гроші були? Виходить моє слово проти слова інкасатора, який забирав виручку? Причому це вже не в перший раз, але в перший раз я не зверталася. Невже мені наступного разу наполягати на тому, щоб бути присутнім при інкасації терміналу або і далі дозволяти себе обманювати???? Я обурена.", - пише клієнтка.

Популярні новини зараз

Олена Зеленська на виборах зробила те, на що не наважувалася жодна перша леді: на одній хвилі з українцями

У львів'ян відберуть автівки на дизелі

Українців відвідає бабине літо, синоптик порадувала прогнозом: "До +20"

Люблячий батько не дав лікарям відключити напівживого сина від апаратів, сталося диво: "Люблю тебе"

Показати ще

Варто також нагадати нашим читачам, що почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного ПриватБанку. Люди частіше помічають різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни. У тому числі клієнт поскаржився, що у неї списали гроші за покупку, яку вона не здійснювала, а гроші по помилковій транзакції повертали протягом 11 днів. І консультанти жодним чином не допомогли їй у вирішенні даного питання.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Раніше повідомляли, клієнти ПриватБанку скаржаться на хамську поведінку співробітників: "Дрібні грубості, ніби я ворог".

Як повідомляв Знай.uа, на Франківщині 95-річний дідусь обзавівся ID-паспортом - перший з великої родини.

Знай.uа писав, ПриватБанк викрили у привласненні коштів клієнтів: "Моїми грошима і мільйонами дурнів, як я".