Державний банк "ПриватБанк" останнім часом став справжнім плацдармом для критики, яку генерують його ж клієнти. Так, один з нещодавніх випадків показав, що під час поповнення картки на велику суму, від декількох тисяч, банкомат фінустанови може "з'їсти" велику несанкціоновану комісію.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
Про це стало відомо завдяки історії незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на сайті Minfin в розділі для відгуків.
"ПриватБанк намагається мене обдурити і виставити ідіотом!!! Позавчора я вносила оплату через термінал самообслуговування. Внесла 4300грн, а термінал зарахував тільки 4100грн, а 200 грн не зарахував. Я пішла від терміналу і була впевнена, що це технічний збій і мені 200грн повернуть на карту. З даною проблемою звернулася до служби підтримки. Мені обіцяли розібратися і повернути на карту 200грн, але тепер пишуть, що у них немає збоїв в роботі терміналу і гроші мені не повернуть. Як тепер довести, що гроші були? Виходить моє слово проти слова інкасатора, який забирав виручку? Причому це вже не в перший раз, але в перший раз я не зверталася. Невже мені наступного разу наполягати на тому, щоб бути присутнім при інкасації терміналу або і далі дозволяти себе обманювати???? Я обурена.", - пише клієнтка.
Варто також нагадати нашим читачам, що почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного ПриватБанку. Люди частіше помічають різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни. У тому числі клієнт поскаржився, що у неї списали гроші за покупку, яку вона не здійснювала, а гроші по помилковій транзакції повертали протягом 11 днів. І консультанти жодним чином не допомогли їй у вирішенні даного питання.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Раніше повідомляли, клієнти ПриватБанку скаржаться на хамську поведінку співробітників: "Дрібні грубості, ніби я ворог".
Як повідомляв Знай.uа, на Франківщині 95-річний дідусь обзавівся ID-паспортом - перший з великої родини.
Знай.uа писав, ПриватБанк викрили у привласненні коштів клієнтів: "Моїми грошима і мільйонами дурнів, як я".