Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ тому числі клієнт поскаржився, що не зміг оплатити свій штраф за порушення ПДР зі знижкою, адже ПриватБанк повернув його оплату через 16 днів без пояснення причин. І консультанти ніяк не допомогли йому у вирішенні даного питання. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Читайте Знай в Google News!
" 01.09.2020 сплатив 2 штрафи за порушення ПДР зі знижкою в 50%. Згідно із законом якщо оплатити за 10 днів, то буде знижка. Далі 06.09.2020 вирішив перевірити, оплачений штраф чи ні. Він виявився неоплаченим. Я написав в службу підтримки банку, де мені відповіли що платежі пройшли успішно. І я заспокоївся тому що немає приводу їм не довіряти. Яке ж було моє здивування, коли 16.09.2020 мені повернулися 2 платежу! Тепер виходить що через ПриватБанку я втратив знижку в 50%. Ну і найцікавіше що в чаті приват24 я спробував з'ясувати чому ж не пройшли Мої платежі, але це виявляється складне питання на вирішення якого їм потрібно більше 1 тижня часу. Ну і на питання чи відшкодують вони мені 255грн за їх же помилку мені відповідають: "Повернення не буде Вам так як ми вже повернули вам повну суму платежу з якої Ви можете повторити платіж. Питання платежу лежить на площині Вас та компанії на рахунок якої була оплата", - пише клієнт.
У банку тільки відповіли, що питання розглядають фахівці.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадавши, клієнти ПриватБанку не можуть забрати власну валюту з відділення.
Як повідомляв Знай. ua, українці зловили ПриватБанк на жорсткому обмані, будьте обережні.
Також Знай. ua писав, що гроші "розчинилися в повітрі" і Приват відмовляється, відповідь Банку вражає.