В Україні є серйозні проблеми з поняттям "customer service". Клієнти регулярно стикаються з неприємним, грубим, а часто і агресивним ставленням. Ексміністр охорони здоров'я України Уляна
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
"На минулих вихідних зайшла в Сільпо на Лук’янівській, аби купити готової їжі, щоб перекусити. Перше, що помітила, що в супермаркеті було дуже багато людей, буквально натовп. На вході ніхто не міряв температуру, було складно знайти санітайзер, жоден зі співробітників не регулював кількість людей, які були в приміщенні. В інших магазинах Сільпо, в яких я купую продукти, такого я не бачила. У відділенні, де продають готову їжу, довелося чекати кілька хвилин на продавчиню, при цьому саме тут не було жодного покупця. Коли вона все ж підійшла, то в дуже грубій і непривітній манері говорила з нами російською. Склавши в контейнери не те, що ми просили, вона почала переконувати нас, що саме це ми й замовили. Хоча це було не так.", - розповіла Супрун.
"Як клієнт я впевнилась, що це не так і, схоже, їхні тренінги не надто ефективно працюють. Більше в цей магазин я не прийду. Часом обурює ставлення до надання сервісу в Україні. Поняття “customer service” часто не існує взагалі. Люди, які є клієнтами, регулярно стикаються з неприємним, грубим, часом агресивним ставленням, коли здається, що ти винен у тому, що прийшов отримати послугу і зіпсував своєю присутністю комусь життя, чи винен у тому, що хтось обрав це місце для роботи. Це стосується не лише супермаркетів чи магазинів. Таке трапляється всюди, і, на жаль, медзаклади не є винятком.", - розповіла Супрун.
"Це ще один спадок, який залишився нам від совєцької системи, яка зрівняла всіх, незалежно від поведінки та бажання допомогти, яка зробила інших винними у своїх проблемах, яка нівелювала поняття “сервісу” взагалі. Нам треба відходити від цього спадку. Сьогодні ми живемо не в СССР, де є лише один магазин чи потреба ходити до лікарні за пропискою, і немає іншого вибору. Вибір є, і клієнт його зробить неодмінно на користь того місця, де принаймні не доведеться відчувати себе ідіотом, чи переживати пасивно-агресивні нападки людей, які надають послугу.", - пояснила вона.
""Всі такі злі і непривітні, бо в них низька зарплата. Поки не піднімуть зарплати, люди не стануть добрішими” — дуже частий аргумент, яким намагаються виправдовувати непривітну поведінку. Але так помилково вважати. Навіть дослідження це підтверджують. Бути приємною людиною не коштує грошей. Це є частиною роботи, так само як і видрукувати чек, продати товар, зробити огляд чи зачіску — надати будь-яку послугу людині, яка за нею звернулася. Це базове правило “customer service”, якого поки бракує в Україні. Це працює і в інший бік. Часто клієнти дозволяють собі грубе і зневажливе ставлення до людей, які надають послуги. Привітна людина може отримати негативні коментарі просто через те, що у когось поганий настрій.", - написала вона.
Супрун закликала не допускати зневажливого ставлення і не терпіти грубої поведінки. Вона радить у таких випадках повідомляти менеджера і писати скаргу.
"Якщо ви надаєте послуги, враховуйте те, що нормальне та привітне спілкування є обов’язковою частиною роботи, а не додатком. Слухайте своїх клієнтів, збирайте їхній фідбек та реагуйте на нього. Так роблять якісні та орієнтовані на розвиток надавачі сервісів у всьому світі. Якщо ви клієнт — не допускайте зневажливого ставлення від людей, які надають вам послугу. Груба поведінка не змінить нічого на краще. Якщо щось пішло не так, то обов’язково пишіть відгук, звертайтеся до менеджера, зрештою напишіть про свій досвід у фейсбуку В житті і так вистачає неприємних речей! Тож будьмо привітнішими одне до одного та зберігаймо здоровий глузд.", - написала Супрун.
Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо,
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав, що