Українка хотіла провести платіж 25 липня на сайті інтернет магазину Розетка, однак ПриватБанк не дозволив. З банку надіслали повідомлення, щоб зателефонувати на номер 3700.

Про це заявляє сама потерпіла у своєму відгуку на сайті Мінфін.

"25 липня я хотіла провести платіж на сайті інтернет магазину Розетка і мені банк не дав. Прислали повідомлення, щоб я зателефонувала на номер 3700. Я подзвонила. Дівчина почала мене катувати. Я такого не чекала, не могла зрозуміти в чому проблема, вона не пояснює і тільки як автомат питання задає. Я розхвилювалася. А справ було на 600 гривень всього. І на карті тільки тисяча гривень була.
Не, я не проти, що перевірка повинна бути, але це якось дуже схоже на знущання було. Загалом я від хвилювання щось не так сказала по своїй електронній пошті, точка не там де треба начебто сказала. Але я реально в шоці була від такого наїзду і розгубилася, що навіть забула де у мене в електронній пошті стоїть крапка.
І вона така - я блокую вам все. Я в шоці - чому, що не так? А вона - пишіть в підтримку на сайт. Я думаю, ну що ж спробую написати.
А там ще одна гарна дівчина пише мені - зробіть фото і так 5 разів. Я питаю в чому справа? що не так з фото? а вона - то руку не видно, розпливчасто.
А мені по справах піти треба, я з нею і так годину листувалася.
Загалом куди я тільки не дзвонила, кому тільки не писала в той день і до 2 годин ночі листувалася.
Потім у них з'явилася нова фішка. Вони мені пишуть, що я не правильно пишу свої дані, тобто прізвище, дату народження, місце проживання, місто народження, перевірочне слово.
А перший раз, коли я з фотографіями поралася, було все нормально) І дані були правильні і перевірочне слово теж, але біда, фото погані).
Доведеться в понеділок йти в банк і чесно кажучи я сумніваюся, що я вже ті гроші і забрати зможу. Скажуть, що я це не я.Фільм ще такий є. Може хто пам'ятає. Такі справи з приват банком зараз.
І як-то мені реально стало страшно. Ось так вимкнуть тебе з життя і скажуть що тебе й не було.
", - заявила незадоволена клієнтка.

Представники банку відреагували на повідомлення і пообіцяли розібратися з проблемою найближчим часом. Чи отримала задовільний результат українка поки невідомо.

Популярні новини зараз
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, неіснуюча послуга ПриватБанку загнала українку в борги: "Довіра не може бути вічною".

Як повідомляв Знай. ua, гроші українців в Приват24 опинилися під прицілом шахраїв.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк звинуватили у відсутності безпеки і гарантій.