Українка придбала послугу страхування авіаквитка на випадок невильоту ПриватБанку і залишилася в програшній ситуації: хоча рейс був скасований, гроші їй так і не виплатили. Таким чином, вона не тільки не отримала назад кошти, сплачені за квиток (що передбачалося договором страхування), але більш того - залишилася в борги, так як придбала квитки за кредитні гроші.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це заявляє сама потерпіла у своєму відгуку на сайті
"Хочу попередити людей, які будуть купувати квитки на літак в ПриватБанку про нав'язування клієнтам не існуючої послуги «Компенсація від невильоту і затримці рейсу». Банк бере за послугу 10% від квитка, ніби як за послугу страховки якщо рейс не відбудеться.АЛЕ якщо він НЕ відбудеться гроші ніхто не виплачує.Вам доведеться самостійно вибивати гроші з авіакомпанії.Але найнеприємніше, що гроші за послугу, якої немає-банк Вам не поверне, так як він буде звинувачувати в цьому недобросовісного страховика.
По ідеї банк нав'язуючи таку послугу повинен працювати тільки з перевіреною страховою компанією, адже клієнти купуючи послугу в першу чергу довіряють банку.
Тож коли купуєте квиток будьте уважні і не забудьте зняти прапорець в рядку страховки від невильоту.
Я ж потрапила двічі, оскільки летіти потрібно було терміново і я купила квиток іншої авіакомпанії з кредитних грошей, тепер мені ще треба буде платити відсотки.
Якщо банк надає й інші не такі якісні послуги, то це сумно, довіра не може бути вічним", - заявила незадоволена клієнтка.
Представники банку відреагували на повідомлення і пообіцяли розібратися з проблемою найближчим часом. Отримала задовільний результат українка поки невідомо.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, "ПриватБанк" загнав пенсіонерів в глухий кут, картки виявилися непростими.
Як повідомляв Знай. ua, гроші українців в Приват24 опинилися під прицілом шахраїв.
Також Знай. ua писав, що ПриватБанк звинуватили у відсутності безпеки і гарантій.