Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного Приватбанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

У тому числі клієнтка поскаржилася, що у нього пропав доступ до власних коштів і банк заблокував карту, хоча він успішно оновив свої дані у відділенні. І консультанти ніяк не допомогли їй у вирішенні даного питання. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

Читайте Знай в Google News!

"вранці 3 вересня при спробі зняти гроші з банкомату на його екрані прочитав повідомлення про блокування картки і необхідності пройти актуалізацію в будь-якому відділенні Приват Банку. Як то кажуть, немає питань.",- розповів клієнт.

Зі своєю проблемою він звернувся до найближчого відділення ПриватБанку.

Популярні новини зараз
Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

"почекав поки звільниться фахівець. Описав проблему. (ДО РЕЧІ карті всього 4 місяці). На планшеті звірили інформацію, сфотографували і в масці і без, і з окулярами і без них. Дані актуалізовані. УРА. Пішли перевіряти до банкомату. Як би не так. Зняти неможливо, так як карта заблокована і необхідно пройти актуалізацію в будь-якому відділенні Приват Банку. Отримати через касу також не можна. ",- поскаржився чоловік.

У техпідтримці його запевнили, що проблема вирішиться за 24 години, але по закінченню цього терміну нічого не змінилося.

"дзвоню на номер 3700, чекаю відповіді оператора. Пояснюю свою проблему, залишаю заявку. У відповідь клятвена обіцянка що фахівці вже займаються і до кінця дня блокування буде знята. 15,30 дзвінок від оператора колл-центру з інформацією про неможливість розблокувати мою карту сьогодні, але 7 вересня в понеділок вони усунуть системну помилку і моя карта знову стане "робочою". На питання що мені робити зараз без моїх фінансів тільки вибачення", - зазначив чоловік.

Співробітники банку пообіцяли вирішити проблему найближчим часом.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадавши, українці стали частіше скаржитися на ПриватБанк, блокує рахунки і затягує платежі.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк звинуватили в дискримінації клієнтів.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк розсилає українцям в умовах карантину "листи щастя".