Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного ПриватБанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

У тому числі клієнт поскаржився, що він оформив страховку в ПриватБанку, а коли у нього виникла травма, яка є страховим випадком, то в підтримці затягували вирішення його питання, щоб в кінцевому підсумку відмовити і не платити гроші. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

Читайте Знай в Google News!

"ситуація стандартна: є какрта для виплат з підключеною страховкою "захист на кожен день". Але ось і настав мій страховий випадок, в результаті закритий перелом ліктьової і променевої кісток, на наступний же день звернувся на 3700 і у мене зафіксували звернення і повідомили які необхідно зібрати документи і яким чином їх надати", - говорить українець.

Клієнт стверджує, що під свою відповідальність взяв у лікарні всі документи, довідки та знімки і пішов у відділення банку, в якому співробітник зробив фотографії і пообіцяла, що з ним зв'яжуться для уточнення даних.

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Замість відключення – щоденна пеня: комунальники попередили боржників Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати
Показати ще

"Передзвонили тільки на 3й день, у підсумку виявляється, що мої знімки не підходять, оскільки фото знімків зроблено не на білому фоні і нібито погано проглядаються (при тому, що фото знімків робила сама співробітник банку), але ще раз надати знімки я не можу (мені дали 7 днів на надання, але приховує той факт, що передзвонили тільки на 3й день), так як вони не видаються мені на руки, а передаються у вищі органи, тому мені в страховці відмовлено.

Що маємо зараз: відмова у виплаті, витрачені даремно гроші і час, і впевненість в тому, що співробітники Банку і страхової компанії зроблять все можливе аби не виплачувати належну суму. І на закінчення: відсутність зв'язку з гарячою лінією, за 3 дні більше 40 разів подзвонив на 3700, а мені передзвонили всього лише 1 раз, тому доводиться дзвонити з інших номерів", - скаржиться клієнт.

Уникають мене чи що, ось і переваги "голд-клубу".

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадавши, ПриватБанк знову вляпався, Користувач звинуватив співробітницю в шахрайстві.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк масово блокує карти українців.

Також Знай. ua писав, що клієнти ПриватБанку втрачають доступ до своїх карток.