Українка поскаржилася, що перевела гроші на заблоковану карту своєї подруги скориставшись послугами ПриватБанку і, як вона стверджує, в результаті "втратила гроші".

Читайте Знай в Google News!

Відповідний відгук вона розмістила на сайті Мінфін.

"Три дні тому перевела знайомої на карту 100 грн через приват 24. Повідомила їй відразу про переведення, а вона сказала, що карта у неї закрита. Я почала дзвонити відразу в приват, щоб повернули гроші. Дівчина прийняла заявку, сказала, та карта закрита і гроші просто зависли в повітрі, сказала, що протягом 24 годин зі мною зв'яжеться фахівець іншого відділу для підтвердження повернення грошей. АЛЕ пройшло три дні і ось сьогодні дзвінок. Сказали, що карта закрита, але відкритий якийсь міфічний рахунок, на який ці гроші надійшли. І знайома їх отримала. І мені гроші не повернуть, а розбиратися я тепер повинна зі знайомою. Я завжди знала, що це не банк, а повне г ... но. Присвоїли 100 грн, і сказали йти збивати гроші зі знайомою. Хоча я знаю, що вона не тільки не отримала їх, але і не знала, що у неї ще й рахунок якийсь є. Шахраї", — стверджує українка.

Скріншот Мінфін
Скріншот Мінфін

Популярні новини зараз
Летальність приблизно 52%: ВООЗ застеріг про спалах небезпечного вірусу Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо
Показати ще

На її запит вже відповіли представники банку:

"Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та за результатом проведено зворотній зв'язок.

Звертаємо вашу увагу, що в даній ситуації проведення платежу було ініційовано не банком. Створюючи платіж через Приват24 чи інші канали ви доручаєте банку здійснити переказ коштів на вказану суму, що і було зроблено банком. В даній ситуації, кошти успішно надіслані отримувачу, який може їх бачити в своєму Приват24 та перерахувати на свою картку в меню «Всі послуги» — «Переказ між вашими рахунками»", — стверджують представники "Привату".

Ще більш грубо і прямолінійно висловився інший користувач сайту. Однак вони послалися і на відповідні документи, які врегульовують це питання.

"Умови та Правила надання банківських послуг — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому ст. 634 Цивільного кодексу України.

1.1.3.2.9. Банк має право зараховувати кошти, що надходять на рахунок Клієнта, на внутрішньобанківський рахунок на строк до 4 днів з дня надходження платіжного доручення в Банк у випадках:

- якщо Клієнт не пройшов повну ідентифікацію відповідно до законодавства. Протягом зазначеного строку Клієнт зобов'язаний звернутися до Банку для здійснення ідентифікації;

- якщо реквізити платежу містять помилкові дані. Протягом зазначеного строку кошти відправнику повертаються за письмовою вимогою банку-відправника;

- якщо рахунок Клієнта закрито. Протягом зазначеного строку кошти відправнику повертаються за письмовою вимогою банку-відправника."

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадавши, українці стали частіше скаржитися на ПриватБанк, блокує рахунки і затягує платежі.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк звинуватили в дискримінації клієнтів.