На фоні серйозних змін у рівні життя простих українців-рекордної безробіття, і втрати постійного доходу, мобільні оператори підкидають ще проблем. Люди збирають останні копійки заради кілограма гречки, а в цей час мобільний оператор Lifecell підвищує вартість своїх послуг.

Читайте Знай в Google News!

Про це стало відомо завдяки смс-повідомленням, які приходили українцям наприкінці жовтня.

"Увага! З 4.11.20 вартість пакету послуг "ХайП" становитиме 120 грн/4 тижні. Інші умови без змін. Інфо 7117. Рекомендуємо тариф "Смарт Лайф" з послугою "Плюс" за 150грн/4 тижні. Перехід безкоштовно...", - зазначено в повідомленні.

Наші читачі надіслали скріншот смс-повідомлення від оператора Lifecell:

Популярні новини зараз
Без скандалів і бусиків: ТЦК переходять на нові правила мобілізації Українцям масово скасовують соцвиплати: влаштують ретельну перевірку - за що каратимуть Гороскоп на сьогодні, 7 червня: спокуси тельців, сварки терезів і плани водоліїв Клієнти на межі бунту: ПриватБанк стягує комісію за відсутність операцій по карті
Показати ще

Повідомлення від Lifecell
Повідомлення від Lifecell

Варто також нагадати нашим читачам, що клієнтка "ПриватБанка" поскаржилася, що її неповнолітнім дітям почали надходити дзвінки від співробітників банку через заборгованість їхніх батьків. І консультанти жодним не допомогли їй у вирішенні даного питання. Жінка додала, що контактні номери дітей не давала і вона була шокована відповіддю в підтримці, де підтвердили дзвінки третім особам, в тому числі і неповнолітнім дітям.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Раніше повідомляли, ПриватБанк дістався до неповнолітніх дітей через кредити батьків.

Як повідомляв Знай.uа, українці масово скаржаться на космічні тарифи: за мобільних операторів взявся Антимонопольний комітет.

Знай.uа писав, під Запоріжжям парочка злодіїв з дитиною обнесла магазин - привчають до сімейного "бізнесу".