Клієнтка ПриватБанку звернулася до відділення банку для перевипуску картки для виплат, але їй відмовили. За словами клієнтки, банк односторонньо розірвав договір.

Читайте Знай в Google News!

Про це стало відомо завдяки відгуку клієнта банку, опублікованому на Мinfin.

Жінка просто спантеличена ситуацією, адже жодної інформації про це їй не надали, натомісць порадили написати голові правління ПриватБанку.

"Сьогодні я звернулася до відділення банку для перевипуску картки для виплат. Але після надсилання запиту на випуск картки мені було відмовлено, бо банк односторонньо розірвав договір зі мною. Оператори приват банку не змогли надати жодної інформації про причини відмови. Вони запропонували мені надіслати Укрпоштою листа голові Приватбанку. Але мені необхідно вирішити це питання терміново, адже на місці роботи зарплатню нараховують лише на картки Приватбанку. Просто соромно за систему, в якій з людиною безпричинно можуть розірвати договір без попереджень та пояснень", - йдеться у повідомленні.

У банку лаконічно відповіли на відгук українки, пояснивши, що написали їй в особисті повідомлення.

"Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб надати відповідь по вашому питанню", - пишуть представники банку.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Раніше повідомляли, Нацбанк відмовився від 25 копійок, українцям радять придивитися: "100 доларів за монету".

Як повідомляв Знай.uа, де і коли міняти старі купюри і монети на нові: в НБУ дали чіткі роз'яснення.

Знай.uа писав, у ПриватБанку проігнорували розпорядження Нацбанку: "Ну у нас так".