Почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного ПриватБанку. Люди частіше відзначали різного роду обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ тому числі українець поскаржився, що його дружину та інших родичів почали обдзвонювати в неділю о 8 ранку і це в карантин, коли у людини впали доходи і він почав платити менше і при цьому його дружину довели до сліз. І консультанти ніяк не допомогли їй у вирішенні даного питання. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Читайте Знай в Google News!
"Користуюся послугами банку як ФОП і як фіз особа 7 років. Таке відчуття, що державний банк озвірів. Користуюся послугами банку як ФОП і як фіз особа 7 років. Таке відчуття що держ банк і його співробітники озвіріли. До липня 2020 року все було відмінно. А потім як з ланцюга зірвалися. Допустив розрив в платежах по кредитці почали дзвонити всім родичам і колишній дружині в неділю о 8 ранку. Я працюю з ранку до ночі, а дружина дзвонить вся в сльозах мені, що їй з банку дзвонили. Це як треба там говорити, щоб жінку до сліз довести? Я не відмовився платити, просто почав платити менше. У мене обороти впали. Доходи впали. Держава створила такі умови, а державний банк тим не менш дзвонить і смикає всіх. Нічого що карантин в країні, умови для погашення несприятливі? Як можна їх змусити почекати і залишити всіх у спокої???",- пише клієнт.
У банку тільки формально відповіли формально, що розбираються в питанні і з рішенням звернуться в особистих повідомленнях.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадавши, клієнти ПриватБанку не можуть забрати власну валюту з відділення.
Як повідомляв Знай. ua, українці зловили ПриватБанк на жорсткому обмані, будьте обережні.
Також Знай. ua писав, що гроші "розчинилися в повітрі" і Приват відмовляється, відповідь Банку вражає.